How to launch an exe file from a delphi4 application

i want to execute an exe file (such as excel,...) from delphi4
but the command of delphi2 doesn't work with delphi 4

Can somebody help me ?
Thanks

Je voudrais excuter un excutable windows (tel que excel,...) dans une
application delphi4
mais la commande que je connaissais sous delphi2 ne marche pas sous delphi4

quelqu'un peut'il m'aider ?
Merci

Re:How to launch an exe file from a delphi4 application

Hi

What ar you using to launch it?  WinExec should work.

--
Ken Masters
University of Cape Town

Other Threads