Problemen met een client server applicatie

Dag iedereen,

                    Reeds 3 jaren gebruik ik delphi applicatie's die zijn
ontwikkelld in delphi 2.0 en delphi 3.0.
Sinds kort heb ik delphi 4.0 Client Server aangekocht,en wil dus ook client
Server applicatie's gaan maken.Ik heb reeds een applicatie ontwikkeld die
werkt.Zowel de client als de server applicatie heb ik op mijn ontwikkel-pc
geinstalleerd,en werkt  zonder problemen.
Ik wil dus de server applicatie gaan verhuizen naar de server,en hier begint
het probleem,de applicatie werkt niet meer.In de client applicatie werk ik
met volgende componenten : Clientdataset en DCOMconnection.
Het probleem onstaat waarschijnlijk door volgende oorzaak :
bij de component CLIENTDATASET in de propoties kan je bij PROVIDERNAME niets
meer invullen,de waarschijnlijke oorzaak hiervan is dat de Serverapplicatie
niet is geregistreerd in de Windows NT server,en dat daardoor de
clientapplicatie de serverapplicatie niet meet herkent.
Vraag is dus : hoe kan je een server applicatie die je verhuist van een pc
waarop delphi staat,en verplaatst naar de server doen registreren in de
REGESTRY van desbetreffende Windows NT server ???.
Graag een antwoord hierop,reeds bij voorbaat dank.

                        Mijn gsm nummer =  0031 (0)75 89 64 42